fredag 1 februari 2008

Fredag igen!


Hej på er!



Ja då var de fredag igen. Har pricis varit hos G och fixat knä och foten lite hoppas jag kan börja träna igen till veckan men den är blå och ful min fot. På söndag blir de inge fotboll iallafall.
Igår var vi i östersund på hörcentralen och mina tjejer hör jätte bra!
Vi var på stan en sväng och handlade Matilda fick nya jeans och en kofta som syns på bilden. Moa valde en klänning på POP. Ikväll ska vi ha middag Helena & Björn mfam kommer de ska bli trevligt! Ska bjuda på inbakt köttgryta och potatisgratäng och kladdkaka till efterrätt, ni får receptet under helgen. Nä nu ska hag ta reda på tvätt och börja fixa till i kväll.

Ha en bra fredag!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kristin!
Har just hittat till din blogg. Vad duktig du är!! Du har ju blivit en riktig datahacker..*L*
En massa fina bilder och roligt att läsa!
Nu framöver ska jag följa vad som händer i metropolen Hvsnäs. :)
Har du börjat jobba?
Nä ska väl sova lite, jag och Jessa har sett på film och druckit lite kakaolikör från Uruguay. Fick av en kollega som varit där...kram så länge./Moncan.

Linneagården sa...

....nu är det söndag!

Visst ska du på gympingen i morgon?
Snart är det Wallander på tv:n & då åker lite go´fika fram. Igår & idag har jag ätit semlor, mums. Ska göra en med extra mycket grädde, som du ska få!!
Kram.