måndag 11 februari 2008

Vilken helg!!!!

















Hallo
Ja vilken härlig helg jag haft. Helt underbart och få åka alldeles själv. På fredagen var jag själv och strosade på stan köpte en snygg jacka åt mej själv. Sen gick jag till en krog där några av mina kompisar var satt en stund och surrade till lillebror kom och hämtade mej. Vi åkte till han och drack någon cider och spelade tvspel( höll på och vinna eller hur lillebror hahahah!). Sen gick vi över isen in på staden till invigningen oj va MÄKTIGT de var! hur häftigt som helst.
Sen överaskade lillebror mej (fattade ingenting först hahah) han hade köpt supe billjetter till de där stora tältet på stora torget TACK TACK de var super kul!!!! åt och lyssnade på show med Patriks combo. Tack enu en gån lillebror de var super bra!
Lördagen for vi på tävlingarna OJ va folk de var verkligen KUL!!!
Vilken rolig helg!!!!!
Köpte Mattias vårställ på POP de blev en grön jacka åt honom men han passar så bra i den färgen. Sen är jag ganska less på BLÅ & RÖD som pop alltid har.
Nä nu ska jag fara till ström för jag har barngympa ikväll!
Ha en bra dag KRAM

1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

Men vilken helg du haft! Var det tomas som hade överaskningen? han kanske bor i stan... ha det så bra.