torsdag 7 februari 2008

Snart VM







Hallo
Måste uppdatera mej innan jag far till östersund, ska dit och titta på VM ska bli hur häftigt som helst. Imorgon ska jag gå på stan hela dagen sen blir de invigningen som börjar kl 19 de ska bli häftigt och se. På lördagen ska vi åka och titta på tävlingarna. Hade tänkt och åka hem på lördag kväll men sista bussen går 15,45 visst är de dåligt? trodde att de gick en senare på kvällen.
Lägger ut några fina bilder på mina härliga barn när dom badade i gårkväll.
Nä nu måste jag packa vi höres då ska ni få höra hur de har varit på VM kanske någon bild?
Hare bra!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

men inlandsbanan går väl senare?

MOONLOVER´S sa...

hm,på lördag ska jag till Vilhelmina och tapetsera klart där, så vi har inte planerat in något,man får ta dagen som den kommer liksom;) hoppas ni får det super mysigt där på vm=) ja jag blev ju super glad att jag hitta något på helens, 275kr för ett par Lee jeans är ju toppen pris=) Ha en trevlig kväll=) är foten bättre?