måndag 4 februari 2008

En härlig dag







Godmorron


Igår var de en solig och härlig dag ute lite kallt men de är skönt bara man klär på sej. -15 grader och stålande sol. Vi åkte pulka och skoter en liten sväng. Sen for vi till min mamma som hade gjort kams och semlor MUMS. Idag är de kallt så nu på förmiddagen är vi inne, hoppas de blir lite mildare efter lunch. Ikväll är de gympa för brudarna men Mattias får vara hemma för han är roslig i halsen igen. Han får som lite förskylnings astma. Min fot är fortfarande jätte svullen och blå sen är den väldigt öm. Så jag får nog ta de lungt några dagar till.




Ha en bra dag!




Kram

1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

du får till så fina utebilder du=) ska det ätas mycke semlor i dag? själv gillar jag inte det i mitten men jag ska trycka i mig en iallafall. Nä nu ska jag dra mig upp mot vilhelmina. ha en bra dag.