onsdag 30 januari 2008

Onsdag

Hallo
Här är min lilla prins som vill gärna sitta med datan pricis som mamma..........................
Idag har jag varit till farbror doktorn och som tur vad så hade jag ingen skelletskada TUR för jag har inte tid med de.............................
Men läkaren trodde de kunde ta några veckor att bli bra så jag får väll vara lat ett tag(har inget val). Imorgon ska vi till Östersund men inte så kul för jag är lite dålig på att gå.Har fått tid på gyn igen den årliga kontrollen efter tumören.
Nä nu ska jag gå och städa övervåningen har lite dammråttor på besök.

Ha en bra kväll!
KRAM

2 kommentarer:

Linneagården sa...

Jag ladda för i morgon, synd att du inte kan springa runt i affärerna...men tur att inte fossingen var av!
Kör försiktigt, vi ses.

Anonym sa...

Den såg inte direkt vacker ut din lilla fot.En stukning kan vara besvärlig.
Ta det lugnt nu ett tag
Ja,plåstret det verkar funka.Hade velat åka lite skidor el gå lite mera men jag har ont i en höft och hälsporre så de är oroväckande stilla med min motion, de blir stilla promenader bara.
Kram ewa