tisdag 27 november 2007

Snart första advent




Hallo!


Jag blir sååååå lej på vara förskyld, har så fruktansvärt


ont i halsen måste ringa imorgon så dom få ta ett halsprov.


Har bytt gardiner datarummet och satt upp julstjärnan.


Idag har flickorna varit hos sin dagmamma och de hade


gått jätte bra, så imorse gick Mattias och jag och la oss och


sov i 2 timmar de behövde jag. Imorgon är flickorna hemma


vet inte riktigt vad vi ska hitta på kanske baka lussekatter?


Nä nu ska jag lägga barnen.


Sov gott KRAM

4 kommentarer:

Linneagården sa...

Den stjärnan är så mysig!
Åhh, vad fina barnen blev!
Nu mumsar jag på popcorn...mmmm

MOONLOVER´S sa...

så fint det verkar vara hemma hos dig! hoppas ni blir fri förkylningen snart!

MOONLOVER´S sa...

haha! nja jag hinner inte äta allt själv,men jag tänkte ju att jag har lite att bjuda på fram till jul=) jo men jag har ju lakt på mig lite nu på sista tiden oxå=) men det är väl mycket för att vi sitter och gotta oss varje kväll med allt "skit" men de e gott!haha! ja jag fick ju äntligen bort de där konstiga... undra vad det var??.... ha det så bra.

Anonym sa...

Halloj!

Vilka fina kort du har ställt upp på dina barn=) Fasen vad lejsamt å dras med en sån där förkylning=( Satt precis å tänkte på hur länge sedan de var jag var å hälsade på dig,en evighet sedan... Måste nog prova åka uppöver å se hur ni har det. Du verkar pyssla & stå i å få det så himla fint! Krya på er å ha de bra/ Marielle S