onsdag 14 november 2007

Onsdag


Hej på er!

Ja det är redan onsdag vad veckorna går fort.

Vi är lite förskyld hela familjen men det går snart över.

Idag har jag varit i Srömsund alldeles själv,

jag gick och kikade i affärer sen var jag och

klippte mej så nu känner man sej fin i håret igen.

Imorgon ska tjejerna vara hemma, tycker dom är något

förskyld och Lars är ju hemme också så då känns

det onödigt att köra ner dom vi får ta nya tag nästa vecka.

Nä nu ska jag gå ut på facebook en stund innan jag ska lägga mej!

Ha en bra kväll KRAM

2 kommentarer:

Linneagården sa...

Vilken söt liten busunge som står där!
Hur förkylda är ni? ses vi någe på fredá tror du?
Hittar du nåt spännande på facebook då?

God natt!

Linneagården sa...

Hoppas det är bra med lillan!?
Mattias åkte ut ur idol ikväll. God natt