tisdag 6 november 2007

Hemma


Ja nu har vi kommit hem från våran mini semester.

Barna älskar att vara i Åre badet är super härligt!

Flickorna har blivit så duktig i vattnet dom åker

den stora rutchbanan själva nu!

Tog nästan inga kort. Måndagen var så regnig och

snöigt så man såg nästan inte ut. Då är det inge roligt

och ta kort, men i vattnet blev det några härliga kort.


Idag har jag varit i Strömsund fick korten som vi tagit

på barnen jag är nöjd med dom.Jag har köpt målarfärg

till vardagsrummet som jag ska försöka måla i helgen,

så sen kommer det bilder på mitt vardagsrum.

Mattias är iallafall sjuk igen, nu har han ögoninflamation


så vi har fått ögondroppar. Moa är också förskyld.


Ha en bra kväll KRAM

2 kommentarer:

Linneagården sa...

Åh, vilket fint kort på de tillsammans. Matilda gjorde sig verkligen bra på bild!
Blir ju spännande att fixa tv-rummet, vitt -fint!
Sov gott

MOONLOVER´S sa...

Dom blev ju jätte fina på kortet! D ha haft lite kletiga ögon på tis & ons morgon oxå,men i dag var det borta!skönt!