torsdag 29 november 2007

Grytlappar





Godmorgon
Idag är de bara Mattias och jag hemma, är fortfarande förskyld
ont i halsen så de blir ingen fotboll i kväll heller.
Igår gjorde jag adventsfint i köket (kommer kort senare)
när jag tog fram gardinerna så hittade jag mina fina grytlappar
som jag vunnit på en grötfest i Siljåsen för många år sen,
vet inte vem som gjort dem men jag tycker dom är super söta.
Funderar på ta bussen in till Östersund någon dag nästa vecka
och handla alla julklappar vet på ett ungefär vad jag ska köpa åt barnen.
Idag kanske jag åker ner till ström på babyöppet en sväng få se?
Ha en bra dag KRAM

3 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

men så fina dom var!!

Anonym sa...

men det tycker jag absolut du ska göra=)

Anonym sa...

...väntar på dina bilder från köksfönstret!!
själv har jag satt stjärnan i tv-rummet & chiffonjeén står klar, vit & fin. hihi!!