lördag 10 november 2007

Mitt vardagsrum är målat


Nu har jag målat vårat vardagsrum vitt det blev super fint.
Satte upp en tavelram från ikea ovanför soffan och satte
dit dom fina korten på barnen som vi tagit hos
Fotograferna Anna & Maria i Östersund tyvärr
har vi inte fått Mattias kort än!
Har varit upp och tittat på T & K hus OJ VA FINT
sånt skulle jag också vilja ha!
Imorgon är det farsdag åker nog ner till Strömsund
till min far under dagen bara Mattias blir piggare han
har skrikit flera timmar i kväll han har jobbigt och
andas typ krupp, ögoninflamation och snorig så har
han varit länge nu, han har fått ordinerat ventolin
tills han är 1 år då ska han utredas om han har någon
form av astma.
Idag är våran PRINS 11 månader tiden går sååååååååå fort!
Mamma och Jörgen komme hit med middag åt oss idag
TACK och till lunch åt vi pannkaka hos Siv vilken tur dag.
Nä nu ska jag gå in på facebook igen och försöka förstå lite
engelska man skulle ha varit duktigare i skolan!
Ha en bra lördagskväll KRAM PÅ ER

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

oj vad du är duktig! så fint det blev. kram

Linneagården sa...

Det blev ju verkligen en förändring till det bättre!!
Ska väl ta & hälsa på framöver.
Kram