fredag 30 november 2007

Advents fint i köket


Hallo!

Ja nu är de adventsfint i köket och i alla andra fönster.

Idag är det 1 år senda som jag åkte in på förlossningen

och blev inskriven, va tiden går fort! Första natten låg

jag på ett hotell som hette hotell Emma som låg mitt inne

i stan. Sen andra natten blev jag flyttad på gyn/BB där

kollade dom med ultraljud minns jag oj va många koller

jag gjorde med Mattias. Sen fick jag ett rum på Radison

där jag låg tills Mattias komme 10/12 så de blev en lång

väntan mitt datum enligt mens var 21/11 sen på ultraljudet

fick jag 30/11 och han väntade med att komma ut ända tills

10/12 GUD VAD JAG VÄNTADE!

Under min vistelse i stan var jag på förlossningen och gjorde tester

en gång per dag och ibland varannan. Men jag han med att köpa

alla julklappar super bra jag har inte köpt en ända än.

Idag har vi inte gjort så mycke barnen har åkt skidor.

Och nu håller degen på jäsa för nu blir de lussebulls bak.

Lars komme just hem med adventsgranen ute och en julgran!

Nä nu ska jag baka!

Ha en bra fredagskväll med IDOL HEJA MARIE!!!!!!


KRAM

skriv gärna när ni är in och tittar!

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

hej! så fint det blev i köket! sedan mitt besök for i dag så har jag suttit vid datorn och väntat å väntat på uppdateringar=) å till slut så;) haha!! lycka till med baket! mumsigt!! ha en trevlig helg.

Linneagården sa...

Så mysigt du har gjort, hemtrevligt!
Ser bra ut att ha skänken efter den väggen.
Vad har du bakat? vi ska baka pepparkakor i morgon & barna får varsin kavel i julstrumpan!

Har du röstat på Marie nu då?
Tjingeling