tisdag 11 december 2007

Äntligen







God morgon!

Ja äntligen har kortet komme på Mattias som jag tog när han var 8 månader, även Matilda & Moa var 8 mån på sitt kort. De hade blivit strul med ramen så till slut fick jag byta alla ramar så dom blev lika, jag är så nöjd! De är de finaste man kan ha på väggarna.
Igår var jag och spelade fotboll i 2 timmar så jag är rätt mör i kroppen idag.
Om en liten stund kommer syster yster och vi ska baka julgodis MUMS!
Igår hade jag besök av Helena och barnen mycket tevligt! Försökte ta ett
kort på alla 6 barnen men de är inte så lätt.
Nä nu ska jag kolla till knäcken som står på spisen.
Ha en bra dag! KRAM

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Va fina kort!! Så gulligt. Lycka till med baket av julgodis då! Ha det så bra. Kram

Anonym sa...

Hej Kristin! Det var dom här korten jag undrade vart du tagit. Det ser ut som Anna & Maria. Hoppas magsjukan har gett sig o att ni alla andra i familjen klarar er! Kramar från Marlene