söndag 9 december 2007

Min prins 1 år




JA för ett år sen åkte jag in på förlossningen komme in vid 21 för vattnet hade börjat sippra , blev tillbaka skickad till hotellet efter en massa undersökningar. Vi skulle komma kl 8 dagen därpå för att bli igångsatt. Lars och jag köpte en massa godis och gick på hotellet, jag la mej ner i sängen och hörde en ballong som gick sönder i magen VATTNET gick värkarna kom direkt! Komme in kl 22.30 hade jätte ont. Jag kunde inte öppna mej så de fick komme en massa läkare och klippte upp livmodertappen som hade ärat igen efter min operation. De gjorde så fruktansvärt ont att bli uppklippt ! Ups så var jag öppen 5 cm sen gick allt fort och min PRINS föddes kl 07.00 10/12-06.


Nä nu ska jag gå och lägga mej!


SOV GOTT! KRAM

4 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Grattis i efterskott=)

Anonym sa...

eller grattis, de e ju den tionde i dag jöööö, här ser du tjejen som inte har koll på datum längre;) hehe

Anonym sa...

haha! svälta... äh de e ju jul tider och då FÅR man äta hur mycket man vill=) jag lova=) ha det gött. kram

Linneagården sa...

GRATTIS LILLA BUSUNGE PÅ DIN 1-ÅRS DAG. HURRA HURRA FRÅN OSS!
Jag har en påse tunnbröd som är till er, men fryser ner den så länge!

Jag tror inte vi kommer i morgon. Har blivit superförkyld nu ikväll...fy & fy!!
Kramelikram