lördag 8 december 2007

Andra advent


Hej på er!

Imorgon är det andra advent, och ett år sen som jag åkte in på förlossningen.
Igår var vi bortbjuden till Madde & Tomas en mycket trevlig kväll med god mat.
Imorgon ska vi ha kalas för våran 1 åring med tårta och mat, de blir lax och potatis.
Idag har jag varit ute och sprungit de blev först en sväng på byn ca 5 km sen sprang
jag upp på berget fy vad de var jobbigt en riktig grisbacke. Men det är skönt efteråt!
nu ska jag lägga barnen sen ska jag fixa till kalaset!

Ha en bra andra advent!

KRAM

1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

jo det är mysigt! ja nog var hon helt klart bäst i går=) vilken söt bild på barnen=) såg på maddes sidan på middagen, den såg ju super god ut=) Nä nu ska jag dra mig till soffan och glo vidare! Trevlig lördag kväll. kram