lördag 15 december 2007

BLÄ Magsjuka i Havsnäs




Jaha då var de dags för den årliga magsjukan, att man aldrig ska få slippa den. Men de värsta är gjort för Mattias fick de först så nu väntar jag på nästa. Hoppas alla andra klarar sej för nu har jag städat och städat och tvättat och tvättat. Fick en jätte fin handduk åt Prinsen igår avEva & Kent TACK de var super bra!!!! helst idag när han duschat 100 gånger. Imorgon var de meningen att jag ska fara till Krokom och spela fotboll men jag blir nog hemma snyft........

Nä nu ska jag sova vi hörs imorgon kanske!


KRAM



skriv gärna en rad när ni är in och kikar man behöver inte vara inloggad, och du kan vara anonym! Jag ser att de är några besökare och du räknas bara en gång per dygn.


3 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

men fy,lider med er! jag hoppas inte vi får något sådant! mina barn ska vara hemma nu fram till jul så vi kommer nog klara oss! ja det ha varit en härlig dag, tror vi ska ut i morgon oxå,A köpte hem lite mer körv osv när han hämta pizza i kväll så det får nog bli en tur i morgon oxå=) ha det så bra. kram

Anonym sa...

Krya på er. Tänk det är flera år sedan vi hade magsjuka här hemma. Peppar peppar...
Är hellre förskyld i två veckor än denna m-sjuka.
Hoppas de snart är över
kram ewa

Anonym sa...

Nu är jag hemma från festen!
Men hoppas nu att ni andra klarar er!
Tack för "inbjudan" till en middag framöver, låter bra att "få känna vad man äter"....
Kram & Sov gott