måndag 17 december 2007

En vecka till julafton


Hej på er!

Ja nu är de bara en vecka kvar till Julafton slog in alla Julklappar igår innan magsjukan slog till BLÄÄÄÄ men nu har jag de gjort, Moa är tussig idag men de kommer bara bakvägen på henne hoppas hon slipper spy. Sen är de bara Matilda och Lars kvar. Tur att vi fått de nu och inte om en vecka de skulle va för tråkigt för barnen.

Ser att de är jätte många som är in och tittar på min blogg KUL men skriv gärna en rad!

Ha en bra dag

KRAM

3 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

i dag var jag ner och gjorde byn=) tog å färga håret lite mörkare med en röd ton....shit.... jag har inte färgat håret på 4-6år så man känner sig lite konstig nu=) haha!! krya på er! kram från lövet

Anonym sa...

ja jag hoppas verkligen vi klara oss från de där! jag tog bort barna från dagis nu innan jul så vi inte skulle få de=) blev rädd när ni fått de!! ja jag hoppas nog det blev lite bra iallafall,annars våga jag ju inte visa mig mera=)haha.

Grindelunda sa...

Tjohej...vilken härlig bild :) Må så gott. Kram Gilla