onsdag 5 mars 2008

Öroninflammation


Hallo

Idag har jag varit till doktorn med Mattias för han har varit så himla dålig sen i lördags, mycket riktigt så hade han öroninflammation så han fick pencelin och ska komma tillbaka om en vecka. Hoppas pencelinet värkar fort för han är så jobbig på nätterna. Har sovit som en kratta i flera nätter, men han har väl ont och de hjälper inte med alvedon.

Jag kom nyss hem har varit och spelat fotboll och foten höll!!!!!! Men jag var väldigt försiktig vill inte stuka den igen. Imorgon är Lars ledig så då kan man hitta på något, kanske fara och åka skridskor med brudarna. Vi får se om man orkar för jag antar att man får vara vaken en hel del i natt också.

Idag är det 1 år sen min kära kollega gick bort, jag tänker ofta på honom vi hade många roliga timmar ilag. Att livet är så orättvisst ibland. Men jag vet att han är med oss ändå. Nu när vi har bytt bil så tänker jag speciellt på han för vi pratade mycke bil han och jag. Ibland kan jag skratta för mej själv minns när han råkade bryta av mej armen. Men då räddade du livet på mej hade jag fortsatt framåt så hade jag brutit nacken. Var iallafall och tände ett ljus på din grav hoppas du har de bra där uppe, där de är oskyldigt blått!!!!!

Nä nu ska jag gå och sova!


Kram & sov gott!

2 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

Vem var din jobbar kompis? Kör lugnt med den nya bilen*fniss* kram

Grindelunda sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS till giftermålet.
All lycka önskar jag Er.
Kram från Gunilla