lördag 15 mars 2008

Lördag

Sångsamlig

Här målas de påsktuppar


Moa & Matilda


Hallo

Idag har vi varit ute och lite skoter men jag gick in ganska fort för jag har ont i bihålen.
Sen efter lunch så for vi till alanäset på kyrkis som dom hade ordnat där. Jätte mysigt med gott fika och massor av påskpyzzel, de enda som var synd var att inte flera barn kom tycker de är lite dåligt att man inte kan fara på saker som ordnas för våra barn. Jag kommer iallafall flera gånger för jag tycker att ni är så bra Tack G och K framförallt, de är alltid lika mysigt och komma till er. Nä nu ska jag gå och börja med maten undra vad jag ska orka göra???

Ha en bra kväll!

KRAM

2 kommentarer:

Grindelunda sa...

Tack själv! Det kommer vi att göra om :D
Kram Gilla

Linneagården sa...

Såklart man ska vara med när det ordnas nåt i byarna!! Vi kommer nästa gång, men säg till mig lååångt innan så jag kan planera...hihi!!

Hoppas det går bra på jobbet
Vi hörs!
Kram & God natt Fru Persson!
//madelene