tisdag 25 mars 2008

Bilder från Påsken 2008

Mattias och Lars åker skoter
Moa


Matilda

Tomas! Vilken utsikt va?


Stugan i Blåsjön



Mattias


Mattias målar påskägg han var så duktig lill prinsen



Moa målar påskägg


Matilda målar

Vilken full måne de var.


Hallo

Nu har vi kommit hem från ett kallt Blåsjön. Fy de var 32 grader kallt på nätterna och på dagarna var de för kallt och dra med barnen på någon längre skotertur i fjällen.Vi har haft de bra i allafall mycke god mat och dryck OCH godis så klart.
Idag ska vi åka lite skoter här i Havsnäs kanske åka till ursvattnet och fiska.

Fanny fyller år idag GRATTIS på dej vi kommer på lördag på kalas........

Ha en bra dag!


KRAM

4 kommentarer:

Marlene sa...

Hallå! Ni ser ut att ha haft det härligt i påsk=) Det har vi med dock utan att åka bort o så. Förresten, vilka var vittnen på ert bröllop? Var det ingen ur familjerna där? Hoppas allt är bra! Kram Marlene

MOONLOVER´S sa...

så fina bilder=) Ser ut som ni haft det fint!! kram

Anonym sa...

tänkte först vad är det på lördag*hum* men just ja, =) jo vi kommer=) M kommer hem på torsdag så det blir ju perfekt. Ja jag jobba ju på scf nu,det går ganska bra för jag får ju måla, men kommer dö om jag måste börja juta sen=( hoppas det dröjer=) Kram

Grindelunda sa...

Underbara bilder. Själv fick jag inte njuta av det vackra vädret. Låg däckad i feber. Men, men...snart är jag på benen igen.

Sköt om er.
Kram Gunilla