måndag 3 mars 2008

Bröllop











Hallo


Ja ihelgen tog jag och Lars och gifte oss, entligen kom den dagen efter månader av väntan. Lars ville först att vi skulle gifta oss på nyår men de ville inte jag. Jag ville inte gifta mej och förlova mej samma dag. Vi gifte oss i Alanäskyrka med 2 vittnen. Skönt och slippa allt stå hej. De är som inte min grej och stå framför en massa folk och va finklädd. Min klänning kostade 199 kr så de var inte så märkvärdig klänning. Efter middan som vi hade hemma åkte vi till Östersund och bodde på bröllopssviten på radison. Där fanns de bubbelbad och skumpa!!!!


Min kära vän M & T var också inne i stan på en liten kärleksresa Tänk att jag kunde lura henne så länge de trodde inte jag...............hahaha dom tog och bodde på radison dom mä så vi såg på melodifestivalen och drack en öl & cider (inte direkt likt oss 3 barnsmammor och pappor). Hur som helst så var de en super bra helg.

Ha en bra vecka



KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallo där och ett stort Grattis till ert giftemål.
Vad mysigt ni verkar ha haft det.
Kram ewa

Anonym sa...

Halla! Tankte bara gratulera brudparet! :) Nyheten har natt anda hit bort till australien! Stoooort grattis! Kram!

MOONLOVER´S sa...

Vad ni bar fina allihpa=) såg så himla mysigt ut=) grattis. kram

Anonym sa...

GRATTIS Lars & Kristin! Gud va roligt att ni har gift er=) Kramar i massor till hela familjen! /Marlene

Anonym sa...

Grattis Kristin & Lars!! Bröllopet är till för de som gifter sig, så vill man bara ha en liten vigsel så har man det!! Ni var jättefina på kortet, barnen var supersöta:-D Kram Anna m. fam.