tisdag 22 januari 2008

Tisdag


Hallo

Idag har jag varit i Strömsund och kollat på rea på Helenskläder köpte en Huvjacka ett fynd för 80kr. Annars i veckan har jag inget planerat i morgon är jag och Mattias själv för flickorna ska på dagis. Lars sa upp sej från sitt jobb igår, han har fått ett nytt jobb som jag tror passar honom jätte bra! Och så får han samma lön så de kan inte bli bättre!!!!!!!

Snart är de skidskytte VM i östersund SPÄNNANDE!

Nä nu ska jag tvätta kläder för tvättkorgen är överfull, men de är den väl jämt nu för tiden......

Ha en bra kväll!
KRAM

3 kommentarer:

MOONLOVER´S sa...

jasså dom ha rea där!! jag är knappt in där längre,tycker det har blivit så konstig där på slutet!! Ha det så bra.

Linneagården sa...

Har han sagt upp sig?? kanske ett mkt BRA beslut!!
Jag ringer i morgon. Kram & Godnatt.

Marlene sa...

Hej på er!

Hälsa Lars grattis till nya jobbet, vad det nu än är. Det är inte dumt att byta när man får chansen!
Hoppas allt är bara bra med er!
Trevlig helg!

Kram Marlene o co