söndag 6 januari 2008

Snart måndag

Hallo
Ja nu är julhelgen slut...................................
Imorgon jobbar jag ofy vad jobbigt, men de går nog bra! Flickorna ska vara hos Merja imorgon undra hur de går att få upp dom ur sängen kl 6,30 dom som sovit till kl 8,30 minst varje dag nu under julen. Idag har jag börjat städat bort julen men de går lite trögt för jag klantade till mej och ramlade och gjorde lilla mej i går slog huve och ryggen ordentligt!
Nä nu ska jag lägga barnen.

Sov gott!!!!!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är skönt ändå att vardagen finns med någorlunda tider.
Det är skönt ett tag att ta dagen som den kommer.Hoppas du inte gjorde illa dig allt för mycket när du föll.Det är så lätt att halka nu när isen ligger under snön och snön fäster inte på isen heller.
Ha det så bra
kram ewa

Anonym sa...

Vad skönt det låter att få vara barnledig.Njut av det så mycke du kan.Vips så är barnen stora.
Saknar småbarnstiden, jag hade förmånen att vara hemma på heltid med mina första två, och lilltösen började hos dagmamma först vid tre år.
Ha det så gott
kram ewa