måndag 29 oktober 2007

Mitt kök





Idag är det måndag, Mattias och Moa klev upp kl 6 fy vad tidigt.
Jag har bestämt mej jag vill inte ha lampan ska kolla om jag hittar
någon annan kanske två skomakarlampor????
Tog lite bilder nu till morgon som ni ska få se den lilla röda
stolen ska bli VIT jag tycker att den är super gullig,
Lars satt mycket på den när han var liten, dom hade den
brevid spisen i "stugen" som man säger det är ett gamalt
hus som står på Holmsund. Tog även hand om gamla örngott
som Lars farmor har gjort tror att hon föddes på 1800-talet
Lars pappa är ju 82 år. Hon hette Sara Persson kul och bevara
gammalt som kommer från Lars hemgård.
Vi kanske har fått en lösning så vi snart får flytta på
Holmsund de vore super BRA HOPPAS HOPPAS!!!
Nä nu ska jag ta hand om all tvätt.
Ha en bra dag KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Stolen är så charmig.
Det blev så mysigt i köket när du möblerat om osv. måste komma & kolla hur det är på riktigt!!
Vi ses snart....ska bli spännande att hämta sina egna julklappar!!