tisdag 2 oktober 2007

Jobba


Imorgon ska jag jobba för första gången på 1 år,
känns både kul och jobbigt!
Men det går säkert bra jag spar några mammadagar iallafall.
Har bestämt mej att börja jobba igen i Mars så jag får vara
hemma och njuta av mina älskade barn i 5 månader till.
Jag kan inte förstå dom som lämnar sina barn 5 dagar i
veckan på dagis det vore förbjudet!
VARFÖR SKAFFAR MAN BARN NÄR MAN INTE VILL VARA MED DOM????
Er tid som egna personer hinner ni med om några år när
barn är lite större. Nä ta tillvara på tiden ni har tillsammans
med dom man har bara sin barn till låns!
Jag har nog tänkt om ordenligt och försöker njuta av mina
älsklingar efter jag drabbades av cancer för precis 2 år sen,
som tur vad hade den inte spridit sej så den här gången hade jag tur!
Idag har Madde med sina barn varit här och ätit lunch det blev pannkaka mums!
Sen följde Matilda med Fanny hem. Jag, Moa och Mattias for
till Holmsund och hämtade potatis.
Sätter in en underbar bild på Moa när hon kvällsbadade.
Ha en bra kväll KRAAAAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var ju en bra arbetsdag du hade idag, hörde jag.
Så sant....såklart man ska ta tillvara på tiden då ens barn är små, den tiden kommer aldrig tillbaka. (känns sorgligt ibland) Nu ska jag krypa ner i sängen & läsa en bra bok. God natt & Vi hörs i morgon.
/madelene