tisdag 16 oktober 2007

Längesen


Hej på er!
Oj vad länge sen jag bloggade, men det är fullt upp när man jobbar 5 dagar i veckan.
Nu har jag ialla fall inget mera jobb inbokat men det kan bli någon strö dag hoppas jag! Jag tycker det är superkul att vara på vattudalsskolan. Jag börjar jobba 100% 1/3 2008 känns långt bort men man vet hur fort det går när man har små barn! Då jobbar jag 100% tom sommaren sen är det sommarlov! Jag har inte besämmt mej hur mycket jag tänker jobba sen.
Idag har jag och barna bara varit hemma, vi gick ut efter lunch. Barna tvättade sina cyklar och jag tvättade bilen igentligen onödigt eftersom den kommer att bli skitig på en gång! Nu håller jag på att laga mat det blir kyckling idag!
Sen blir det en jogging tur, får se om mitt ben håller jag fick en stor muskelbristning sista matchen så jag har varit hos Gunnar som är napropat och fått elstötar så blödningen försvinner fortare. Gunnar är super BRA!
TACK FÖR ATT HAN FINNS!
Snart är det 10 år sedan jag flyttade till Havsnäs här är en bild på vårat hus som byggdes för 10år sedan!
Nä nu ska jag laga mat vi hörs!!

Inga kommentarer: