torsdag 22 maj 2008

Torsdag

Hallo
Skulle blogga om min Stockholms resa men får göra de i helgen. Jag har varit hemma med mina barn tis & ons dom har ögoninflammation
Jag hatar och ha belutånges som jag har just nu! Dagis el Dagmamma???????????????????
Jag har ju trivts så bra med mina barn hos våran dagmamma. Men dom har ju förstört dagmamme systemet tycker jag! Sen börjar Moa och vara så stor nu så hon behöver flera kompisar. Men Mattias skulle jag vilja ha kvar hos dagmamman. VAD TYCKER NI??????
nu ska jag äta!
Hade bra!

1 kommentar:

Marlene sa...

Hej! Det är ju i allafall kanon med dagmamma när dom är små! M är ju stortrivs hos sin dagmamma o hon är så aktiv så dom träffar ju många fler barn ofta men inte hela dagarna. Svårt sånt där... hoppas du kommer fram till något bra! Kram Marlene