tisdag 13 maj 2008

ONT ONT ONT

Hallo
Sitter just nu på jobbet, eleverna som jag har har tystläsning. I söndags spelade vi match och gissa om jag har ont i hälsenorna JAPP! är såååååå lej att dom gör ont så fort jag spelat match. På torsdag har vi match igen hemma mot OPE tror de var deras b-lag. På em idag har skolan teräng löpning så då ska jag pröva att springa hoppas de går bra med hälsenan då.
Lars fick tjänsten han sökt på vind snurrorna hemma i Havsnäs (RES Skandinavien). Så nu vet jag att i sommar blir ingen semester för oss. Lite tråkigt men de går bra. Moa tjatar varje dag om att hon vill till Åre men de är lite tungt och åka med alla 3 barnen själv.
Nä nu slutar snart lektionen.
Hade bra!
Kram

4 kommentarer:

Grindelunda sa...

Har du inte förstått att fotboll inte är hälsosamt ;)

Träffade två av dina gotussar idag.
Kram Gunilla

Marlene sa...

Halloj! Fasiken byter Lars jobb igen? Gratta han till nya jobbet i allafall! Idag har man all rätt att dra täcket över sig... det snöar! Hoppas allt är bara bra! Kram Marlene

A home far away sa...

Hej första gången inne hos dig! Vilkenb kul blogg du har vill jag bara säga.

Kram Gunilla

Linneagården sa...

Lägg av med fotbollen nu, gammkäring!!!!!
Grattis till guben din oxå, om jag nu glömde säga det igår!?
Kram från din "gillar-att-fika-vän"
//madelene