söndag 3 augusti 2008

Lekstugan målad

God morgon!
Idag ska vi ner till ström på dop. Kommer säkert någon bild imorgon.
Jag och Lars tog och målade lekstugan en kväll, så här fin blev den. De är synd att jag inte tog kort innan jag började renovera den. De var nämligen så att Mats hade den till vedbod nere vid hans stuga. Så jag kan lova att den inte var så fin. Tjejerna fick välja färg och de blev ROSA invändigt. Ute är den röd och vit. Nä nu ska jag locka tjejernas hår......................
Enda bilden jag hittade på lekstugan innan den blev röd & vit.

Så här fin är den nu!

Ha en bra dag och hål tummarna att de blir fint väder igen!
KRAMEN



2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Jo jag fick till räknaren till slut.Synd bara att den inte hängt med från början. Vad fin den blev lekstugan. Har också en röd och vit men inga små tjejer som leker i den...Fniss. Ha det bra

MOONLOVER´S sa...

Du har en utmaning inne hos mig på bloggen;) lycka till