söndag 13 juli 2008

Dunder

Hallåj
Ja nu är dunder över för detta år! Jag var ut på fredagen då the Poodles spelade. Vi var på fest först hos Anna H KUL KUL!!!! Ni kanske tror att jag stod som fjortisarna i kön för att få se dom men så var de inte! Jag stod och pratade med han i öl tältet och sångaren sprang jag på när jag var ute och minglade. De var i alla fall skit kul var ute till kl04,00 fy vad jag var trött igår.
Idag har Lars åkt till England så nu är jag själv med alla barnen lite tungt faktiskt.
Jag & trummisen i the Poodels
Sångaren


Anna H & Franken
Barnen var ner och åkte karuseller FY F-N vad dyrt att dom inte skäms och ta så mycket betalt!

Mina PRINSAR!


Vi avslutade dunder helgen med att bada badtunna JÄTTE mysigt!
Ha en bra dag
KRAM




1 kommentar:

MOONLOVER´S sa...

såg mysigt ut med tunnan, ville du inte ha utmärkelsen?