fredag 28 september 2007

Maddes och min lediga dag


Igår for jag och min kompis Madde också 3 barnsmor till Östersund och handlade.
För en gångs skull kollade vi faktist åt oss själva ( inte så lätt för 3 barns morsor från landet). Vi köpte faktist lite kläder åt oss själva och så handlade vi ett par fina skor var. Till hemmet handlade jag en super fin ljuslyckta som blev så fin och tända. Skönt och få en dag för oss själva och sitta och njuta av maten, super härligt! Vi åt på kinaresturang GOTT!!!! och vi kännde vad vi åt!
Idag ska vi ta reda på 50 kg älgkött och sen i eftermidda ska jag ta med flickorna på badet i Strömsund. Det blir nog mysigt!
Ha en härlig höst dag!

2 kommentarer:

Linneagården sa...

De, var en bra dag. Nu måste jag bara få hem min (stora) tallrikshylla...
Lyktan blev ju jättebra där.
*kram* /madelene

MOONLOVER´S sa...

hallå!! nja jo... jag hade ganska kul faktiskt,det var mycke folk ute och jag trodde att jag skulle fara hem tidigt men klockan hann nog bli 01 innan jag börja tänka tanken*hehe* men nu får det då vara nog med utgång ett tag för min del;)